Berikut ialah siri asal “JCC” singkatan untuk “Japan Custom culture” yang ditulis oleh Webike Japan. Tidak dinafikan bahawa Jepun mempunyai salah satu alat ganti tersuai terbaik dan unik serta budayanya dalam industri motosikal, tetapi halangan bahasa telah menyebabkan penutupan budaya motosikal JDM ke luar Jepun. Melalui kandungan JCC ini, kami mempersembahkan kepada anda basikal tersuai dan mod yang unik oleh pengrajin dan peminat profesional yang tidak dapat berhenti mencintai motosikal.
Pendapat Webike
Berikut ialah adat “HONDA CBR250RR” oleh pengguna komuniti Webike “Baniboss”. CBR250RR dicirikan oleh gaya sporty, enjin kelas atas dan casis. Kuasa enjin pada julat RPM rendah dan pertengahan memberikan pecutan yang kuat. Ekzos AKRAPOVIC diluluskan dengan baik untuk prestasi dan kualitinya. Selain itu, paip pengepala pilihan telah dipasang untuk mengurangkan berat dan menjadikan bunyi ekzos lebih menyenangkan. Hendal ialah tuil bilet aluminium JENIS U-KANAYA GP yang dilengkapi. Kedudukan tuil boleh dilaraskan mengikut keutamaan penunggang, yang bukan sahaja meningkatkan kebolehkendalian tetapi juga memberikan keseluruhan tuil kemasan mewah. Roda MICHELIN POWER CUP EVO mempunyai kestabilan yang sangat baik pada kedua-dua jalan raya dan trek awam dan satu kedudukan lebih tinggi dalam tahap prestasi. Kit rearset perlumbaan BABYFACE direka untuk kegunaan trek, dan boleh ditukar kepada empat kedudukan berbeza. CBR250RR digemari oleh pelbagai penunggang motosikal, terutamanya penunggang muda, dan warna merah terangnya dengan jalur biru akan meninggalkan kesan yang kuat dan tidak dapat dilupakan kepada setiap orang yang melihatnya.
Galeri
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Spesifikasi