Berikut ialah siri asal “JCC” singkatan untuk “Japan Custom culture” yang ditulis oleh Webike Japan. Tidak dinafikan bahawa Jepun mempunyai salah satu alat ganti tersuai terbaik dan unik serta budayanya dalam industri motosikal, tetapi halangan bahasa telah menyebabkan penutupan budaya motosikal JDM ke luar Jepun. Melalui kandungan JCC ini, kami mempersembahkan kepada anda basikal tersuai dan mod yang unik oleh pengrajin dan peminat profesional yang tidak dapat berhenti menyayangi motosikal.
Pendapat Webike
Berikut ialah adat “YAMAHA WR250X” oleh pengguna komuniti Webike “HDK”. WR250X mempunyai bingkai yang sama seperti WR250R, yang dikeluarkan sebagai pendahulunya. Sudah tentu, ia berbeza daripada WR250R dengan cara yang halus, seperti saiz roda, suspensi dan tetapan enjin, tetapi ia akan menampung beberapa kegunaan mengikut penyesuaian. Prestasi juga berkuasa dan cukup pantas. Penampilannya yang sporty dan ciri-ciri lain dengan mudah membezakan basikal daripada yang lain, dan ini pasti menarik minat ramai penunggang. Pemilik ini tidak mengusahakan komponen asasnya yang berkaitan dengan prestasi, tetapi sebaliknya, dia meningkatkan keselesaan untuk menunggang di jalan awam. ZETA CX Handlebar ringan dan menambah baik pengendalian penunggang. Ia juga sedikit lebih lebar dan lebih tinggi daripada stok, jadi ia benar-benar sepadan dengan tempat duduk tinggi OEM Gear Y, mewujudkan postur menunggang yang ideal. Tuas pangsi ZETA boleh dilipat dan mengurangkan risiko pecah tuil sekiranya terjatuh. Sistem ekzos terdiri daripada FMF POWERCORE4 HEX Slip-on dan SP Tadao POWER BOX, yang sangat ringan dan meningkatkan tork pada kelajuan rendah. Penggantian ini membawa kepada penunggangan selesa pemilik.
Galeri
Spesifikasi
Part | Details |
---|---|
Exhaust | FMF POWERCORE4 HEX Slip-On Exhaust SP Tadao POWER BOX Exhaust Pipe 2 |
Handle / Steering | ZETA Pivot Lever CP / Brake 3 Fingers Foldable ZETA CX Handlebar ZETA XC Flasher Protector |
Bodywork / Fairing | YAMAHA Semi-Double Seat ASSY |
Carb / Intake | AirTec Air Filter |