Berikut ialah siri asal “JCC” singkatan untuk “Japan Custom culture” yang ditulis oleh Webike Japan. Tidak dinafikan bahawa Jepun mempunyai salah satu alat ganti tersuai terbaik dan unik serta budayanya dalam industri motosikal, tetapi halangan bahasa telah menyebabkan penutupan budaya motosikal JDM ke luar Jepun. Melalui kandungan JCC ini, kami mempersembahkan kepada anda basikal tersuai dan mod yang unik oleh pengrajin dan peminat profesional yang tidak dapat berhenti menyayangi motosikal.
TG-RUN’s GSX-R1000R
Versi TG-RUN sehingga Barisan lengkap. Kami ingin memperkenalkan Suzuki GSX-R1000R. Brek adalah master jejari Brembo dengan angkup monoblock perlumbaan yang sama dan cakera SunStar Omega yang digunakan dalam kejohanan Jepun. Rodanya ialah roda magnesium Machesini M10R tempa dengan reka bentuk 10 jejari, garpu hadapan Ohlins FGR&T, garpu belakang Ohlins TTX, dan ekzos titanium terbaru dari K-Factory.
Walaupun produk berkualiti tinggi dipilih, terdapat perkara lain yang perlu dipertimbangkan. Hentakan belakang telah diubah suai dan dipasang secara dalaman, dan garpu hadapan telah diturunkan lebih kurang. 20mm. Menurut Encik Sugimoto, wakil TG-RUN, salah satu sebab utama perkara ini adalah untuk memberi pemilik kecil rasa selamat yang lebih baik dengan memberinya pijakan yang lebih kukuh. Dengan bukan sahaja menurunkan ketinggian tetapi juga menyediakan kenderaan dengan betul (ini penting untuk menjadikan kenderaan padu), akan lebih banyak keselamatan tanpa menyebabkan sebarang masalah penunggangan sama sekali. Bentuk langkah yang ringkas dan Tempat Duduk Sukan & Keselesaan TG-RUN, yang menawarkan keselesaan tempat duduk berkualiti tinggi, bersama-sama dengan pengendalian kaki, membolehkan anda menikmati sukan hebat dengan mudah.
Kerja badan
Cermin depan dengan kemasan karbon adalah oleh Magical Racing. Skim warna hitam dan merah adalah pewarna stok untuk model 2019.
Tempat duduk itu adalah pendahulu kepada asal TG-RUN, dikomersialkan sebagai “Tempat Kerusi Sukan & Selesa TG-RUN”. Ia menggunakan uretana daya tahan rendah yang baru dibangunkan dan mempunyai bentuk yang berbeza untuk meningkatkan keselesaan dan pegangan tempat duduk.
pegang
Jambatan atas adalah jenis GP-RUN GP. Silinder induk hadapan ialah Brembo, dan pemegang klac ialah Gale Speed.
Enjin
Radiator dua peringkat atas dan bawah. Pengadang teras radiator diperbuat daripada keluli tahan karat oleh Kilang Etching. Bahagian yang sukar dilihat ini juga diambil kira.
Pengambilan & Ekzos
Penyenyap heksagon yang dimesin daripada aluminium hadapan dan belakang serta ekzos berwarna emas yang mempesonakan adalah titanium sokongan perlumbaan K-Factory.
Casis
Bahagian karbon seperti penutup sisi, spatbor depan dan spatbor dalam belakang telah dipilih daripada Magical Racing untuk meningkatkan kualiti dan mengurangkan berat badan. Gelangsar penutup enjin kiri dan kanan dibuat oleh GB Racing.
Hentakan belakang ialah Ohlins TTX dengan pengubahsuaian dan persediaan dalaman. Ini dan tonjolan hadapan menurunkan basikal sebanyak 20mm.
Tayar depan dan belakang bersaiz 3.50-17/6.00-17 ialah M10R tempa magnesium Marchesini. Gabungan garpu GSX-R1000R dan Ohlins FGR&T adalah kepakaran TG-RUN. Brek hadapan ialah cakera Brembo Monobloc 4P + Sunstar Omega, dan semua bolt di sekeliling brek adalah Beta Titanium 64 Titanium. Gelangsar garpu adalah dari K-Factory.
Langkah-langkahnya juga dilengkapi dengan “Kit Rearset Menunggang TG-RUN GSX-R1000/R 2017~”, yang sangat meningkatkan ketegaran dan kebolehkendalian serta sesuai untuk tunggangan sukan dengan 5 kedudukan boleh laras.
Galeri
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Spesifikasi
Tentang TG-RUN
A motorcycle store that handles everything from motorcycle sales to tuning. In Japan, the shop is well known for its high quality of work and customization sense, and is frequently featured in specialized magazines.