YAMAHA SEROW250 Custom

Customized Motorcycle

Berikut ialah siri asal “JCC” singkatan untuk “Japan Custom culture” yang ditulis oleh Webike Japan. Tidak dinafikan bahawa Jepun mempunyai salah satu alat ganti tersuai terbaik dan unik serta budayanya dalam industri motosikal, tetapi halangan bahasa telah menyebabkan penutupan budaya motosikal JDM ke luar Jepun. Melalui kandungan JCC ini, kami mempersembahkan kepada anda basikal tersuai dan mod yang unik oleh pengrajin dan peminat profesional yang tidak dapat berhenti menyayangi motosikal.

Pendapat Webike

Berikut ialah adat “YAMAHA SEROW250” oleh pengguna komuniti Webike “mapi”. Walaupun SEROW segar kilang telah popular dengan pelbagai penunggang, ramai pemilik mungkin mencari penyesuaian untuk lebih sesuai dengan gaya tunggangan mereka selepas menunggang seketika, sebagai contoh, “untuk menjadikan kedudukan bar hendal sedikit lebih selesa” atau “untuk mengurangkan beban pada pergelangan tangan ketika menunggang di jalan hutan. Percaya bahawa terdapat ramai pemilik yang mencari penyesuaian untuk lebih sesuai dengan gaya tunggangan mereka. SEROW yang diperkenalkan di sini mempunyai ketinggian tempat duduk yang rendah, sudut hendal yang besar, mudah dikendalikan , dan mengejar “keupayaan untuk pergi lebih dalam ke alam semula jadi”. Bar hendal telah ditukar kepada bar hendal RENTHAL, yang 20% ​​lebih kuat dan lebih fleksibel daripada bar hendal aluminium konvensional. Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa kotak kuasa SP Tadao adalah standard untuk penyesuaian ekzos untuk SEROW di Jepun. Paip ekzos keluli tahan karat ultra ringan (kemasan yang digilap) bukan sahaja memberikannya rasa mewah, tetapi ia juga terkenal dengan kekuatannya. julat rendah hingga pertengahan dan pecutan dari 2 hingga 3,000 rpm, dan mengandungi keseronokan menunggang dengan perasaan yang baik. Tempat duduk telah digantikan dengan tempat duduk jelajah Y’S GEAR dengan lebar dan ketinggian uretana tempat duduk untuk mengurangkan keletihan semasa melakukan lawatan. Plat tergelincir dan tapak kaki lebar juga dipasang untuk jalan yang kasar. Walaupun bukan penyesuaian yang mencolok, konsep dan penampilan SEROW tidak banyak berubah, dan ia adalah penyesuaian yang sangat praktikal.

Galeri

1647567520280L.jpg1634379109107L.jpg1569933198332L.jpg
1653648254863L.jpg1569934193730L.jpge58bf5685bfe1caa32471e315de3c9efL.jpg
5fceb7e0d2f65dc120c3bf2e370d8c16L.jpg2de9b253832426fb3fe30d2c5517694eL.jpg4311259f837fe695f22edce5f3db8f9eL.jpg

Specifications

PartDetails
ExhaustSP Tadao Power Box Exhaust Pipe
SP Tadao Power Box SUS Slip-On Exhaust
Handle / SteeringRENTHAL Handlebar MX/ENDURO
PRO-TAPER PILLOWTOP 02-4851
ZETA Armour Hand Guard
RearsetsDRC Chromoly Wide Footpeg
WheelDUNLOP Beat Stopper 1.6
DUNLOP Beat Stopper 2.15
Bodywork / FairingZETA ED Skid Plate
Y’s Gear Touring Seat
DR-Z400S MK9 Front Fender
DRC Silicone Fork Boots Type S
IgnitionDRC Tough Star Lithium Battery 102
AccessoriesDAYTONA Multi-Wing Carrier
Copied title and URL